XBOX ONE X

شرکت مایکروسافت طی کنفرانس E3 در سال ۲۰۱۷ کنسول جدید خود را به عنوان XBOX ONE X روانه بازار کرد.این کنسول خانگی با امکانات قابل توجهی معرفی شد تا بتواند سهم خود را در بازار بالا ببرد و رضایت مخاطبان خود را جلب نماید…

 

XBOX ONE X از قدرتمندترین کنسول های بازی موجود در بازار است. این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود یک جهش بزرگ از لحاظ گرافیکی به خود گرفته است و آن اجرای بازی های با کیفیت ۴K می باشد که عملکرد فوق العاده ای در حین بازی های با وضوح ۲۱۶۰*۳۸۴۰ است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. هر بازی که در نسخه قبلی بازی می کردید، در کنسول جدید از نظر گرافیکی بهتر به نظر می رسد.

XBOX ONE X

نگاه کلی به قدرت سخت افزاری دستگاه

کنسول XBOX ONE X حدود ۳۸۱۰ گرم با ابعاد ۶۰ × ۲۳۸ × ۲۹۹ میلی‌متر است که از تکنولوژِی ۴K/HDR | Blu-ray پشتیبانی می کند. ظرفیت حافظه داخلی آن یک ترابایت و دارای ۱۲ گیگابایت رم از نوع ۵GDDR است که مجهز به پردازنده مرکزی هشت هسته ای AMD-customized Jaguar Evolved و پردازنده گرافیکی AMD Polaris (GCN 4) Ellesmere XTL type custom 1172Mhz UC RX 590 می باشد. از امکانات آن می توان به خروجی تصویر ۴K , HDR | بلوتوث | شبکه بی سیم Wifi | شبکه اترنت و درگاه USB اشاره کرد.

همچنین مجهز به سنسور مادون قرمز می باشد.

XBOX ONE X کنسولی است که توانایی اجرای بازی های ۴K HDR را دارد.

البته این کیفیت برای بازی هایی که از این امکان پشتیبانی می کنند، اجرا شده است.

 

بازی XBOX ONE X

مایکروسافت با برنامه Enhanced دو کنسول XBOX ONE X و XBOX ONE S را از نظر کیفیت گرافیکی بررسی کرد.

بازی های ایکس باکس وان ایکس کیفیت گرافیکی بالاتری داشته و جزئیات بیشتری از بازی را نشان می دهد.

و مایکروسافت اجرای کامل آن ها را در این کیفیت تضمین کرده است.

از جمله این بازیها باید به Star Wars Battlefront II, Wolfenstein II, Call of Duty: WWII اشاره داشت.

 

XBOX ONE X

 

کدام قوی تر است ؟

با تست برنامه بازی های Enhanced مشخص شد که بازی های کمتری در کنسول PS4 Pro نسبت به کنسول XBOX ONE X در این کیفیت اجرا می شوند و این شاید یکی از دلایل محبوبیت کنسول این محصول نسبت به رقیب خود یعنی PS4 Pro است. یک نکته وجود داشته که XBOX ONE X را برتر از PS4 Pro می سازد و آن قابلیت پخش Ultra HD Blu-ray با فناوری صوتی Dolby Atmos است.

 

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک کنسول قوی با کیفیت ۴K هستید که بتوانید بازی های نسل قبلی کنسول را نیز بازی کنید و بازی های ارتقا یافته با این کیفیت را نیز از دست ندهید و از طرفی قیمت دستگاه برای شما مهم نباشد، بدون شک این کنسول بهترین انتخاب در بین کنسول های موجود در بازار است.بازی با کیفیت Ultra HD در جعبه ای که ۴۹۹ دلار هزینه دارد، به هر شکلی که به آن نگاه ‌کنید با ارزش است .

 

جهت دریافت اطلاعات دقیق تخصصی نسبت به محصول جدید مایکروسافت XBOX ONE X به سایت اصلی اخبار جهان مراجعه نمایید.

همچنین با کارشناسان فروش ایران استوک کالا تماس حاصل فرمائید.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید